Szczegółowych informacji udzielają pracownicy sekretariatu konferencji Pan Tomasz Mazurek i Pani Paulina Frączyk pod nr tel. (+42) 638 59 57 lub adresem e-mail: tmazurek@rotwl.pl

Warunkiem zgłoszenia jest wypwłnienie formularza rejestracyjnego. Formularz rejestracyjny można pobrać >stąd< i przysłać faxem pod numer (+48) 42 663-77-33 albo wysłać pocztą na adres Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego ul. Sienkiwicza 67, 90-009 Łódź

Koszt rejestracji jednej osoby w konferencji
wynosi 125,00 PLN brutto / osoby* i jest obowiązkowy.
*Opłata ta obejmuje rejestrację na konferencji, materiały konferencyjne, obiad oraz przerwy kawowe
w pierwszym i drugim dniu konferencji, jak również zaproszenie na uroczystą kolację w pierwszym dniu konferencji.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani noclegiem z 27/28 października
ze śniadaniem to istnieje możliwość zamówienia tej usługi
na specjalnych warunkach w Hotelu Orbis Grand *** w cenie
115,00 PLN brutto / os (pokój 1-os) lub 70,00 PLN brutto / os (pokój 2-os).

Dla gości, którzy chcieliby przyjechać na jeden dzień przed konferencją
z 26/27 października cena za nocleg ze śniadaniem w Hotelu Orbis Grand *** jest już pełnopłatna i wynosi 190,00 PLN brutto / os (pokój 1-os)
lub 110,00 PLN brutto / os (pokój 2-os)

Płatności należy dokonać na konto Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego,
Bank Pekao S.A. I/O Łódź nr 91 1240 3015 1111 0000 34 13 0698 z tytułem: „Imię i nazwisko, firma – konferencja Kultura i turystyka, Łódź” Faktury VAT za udział będą do odbioru w trakcie konferencji, bądź zostaną odesłane na wskazany przez Państwa adres.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 10 października 2009 r.

Zadanie realizowane przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Łódzkiego we współpracy z Wyższą Szkołą Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi przy dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2009 roku